Alpina-VM en större flopp än vad någon kunde ana

Idag kom då den sista floppen i alpina VM.
Sverige har alltså genom hela VM inte skrapat ihop en enda medalj i utförsåkning och så dåligt har inte Sverige presterat sen många år tillbaka.
Men man kan ju undra när de Svenska skidtjejerna kommer dit och säger: Jag är inte förberedd på detta, backarna här är för branta och det har jag inte räknat med.

Vad fan tänker man med isåfall??
Vad kommer som nästa undanflykt? Jag har inte rakat benen och min hjälm har fel färg? Patetiskt!
Om man är dåligt förberedd och dåligt påläst inför ett VM då kan man ju lika gärna ställa in skidorna och åka hem igen!
Speciellt om man heter Anja "Valen" Pärsson och har varit med i fler mästerskap än det finns sandkorn i Afrika.
Finns kanske en och en annan anledning att hon floppar bortsett från hennes kisande ögon och rejäla kroppshydda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0