Detta kom ju som en övverraskning!

Dagens sportnyhet.
Peter Forsberg missar Modos match ikväll mot HV71.
Anledningen är okänd för närvarande men jag sätter en femhundring på att det återigen är "Foppas" fot som spökar.
Som jag skrev tidigare, det är sorgligt att se stora idrottsmän kämpa mot åldern och mot skadorna för att kroppen inte orkar längre.

Varför lägger han inte bara av medans han är ihågkommen som "Den store" istället för att halta runt och spela match då och då i Elitserien och bli ihågkommen som en "Ex-stjärna"

Peter Forsberg är fortfarande gud i mångas ögon, låt det stanna där!



Kommentarer
Postat av: Pia

Håller med dig.. det blir liksom lite patetiskt..



Men jag är glad för min Tre kronor-tröja med hans autograf på.. det är den enda person som jag velat ha en autograf av!! :o)

Kika in här: http://anjocapi.blogg.se/2008/september/foppa-fan.html

2009-02-18 @ 12:25:48
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0