Doping

Efter att ha läst om du misstänkta Ryska skidskyttedarmerna som testats positivt för en ny typ av doping frågar jag mig frågan?
Vad fan är det med alla jävla idioter som måste ta doping för att komma nånstans?
Hur fan kan man medvetet stoppa i sig sån skit när man redan är i världstoppen i sin sport?
Jag blir så förbannad när man gång på gång får höra om att han har dopat sig där och hon har dopat sig där.
Det värsta med hela kalaset är att när dem väl ertappas så slänger furbundet på dem ett skitstraff på 1 eller 2 års avstägning sen är det fritt fram att fortsätta blod-dopa sig eller käka massa turbo-piller.
Kan någon snälla förklara för mig varför fuskarna släpps tillbaka in bland alla riktiga atleter som kämpar och kommer dit dom kommer p.ga.blod, svett och tårar?
Stäng av fuskarna på livstid och låt dom aldrig beträda elitsportens underbara arenor igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0