Hockeyfight och Småstjärnorna

Hej på er!
Har haft väldigt mycket på schemat och bloggen har fått lida en del för detta.
Men nu får ni iallafall en liten uppdatering om min vecka och lite annat.

Min vecka har bestått av: Middag hos föräldrarna, sett mitt ena syskonbarn sjunga och dansa på deras "småstjärnorna" (Hon var grymmast av alla) och varit på styrelsemöte för er okända klubben i mitt hjärta.
Samtidigt har jag ett jobb som just nu är värre än vanligt så ja mitt liv kantas av problem just nu, men skit i det för nu är det helg!

Alla har antagligen redan hört om Hockeyfighten häromdagen.
Ger er lite info ändå.

Andreas Jämtin i Linköping delade med 6 sekunder kvar av matchen mot Bränys ut en slashing.
Jämtin får matchstraff och när han är på väg ut mot omklädningsrummet, Brynäs sportchef Mikael Sundlöv står i gången som han absolut inte får göra, det blir bråk, helt oväntat får han då en smäll av Brynäs materialförvaltare Mattias Pettersson och det blir fullt slagsmål mellan de 3.
Nu skyller alla på alla och det är värre än 2 säsongers sammanlagd Big Brother.
Fight och Hockey tycker jag går hand i hand men dom får åtminstonde hålla det på isen.

Sundlöv efter fighten





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0