Melodifestival och Nattjobb

Kvällen blev något misslyckad igår.
Började med att jag och flickvännen spenderade ett par timmar framför TVn och tittade på Melodifestivalen (Ja Melodifestivalen!)
Den var precis lika dålig som jag trodde den skulle vara och programledaren var ett stort skämt.
Kvällen fortsatte i samma anda, jag och flickvännen hade planerat lite mat och spel med ett par vänner och precis lagom till dom anlände fick jag ett beredskapslarm så jag fick åka ut på det och var hemma vid 3 tiden på natten så kvällen var inte direkt nån succe.
7 rätt på topptipset men Chelsea var ju tvunget att spela oavgjort så där smög dom pengarna sig.
Idag är det full rulle och massor med bra fotboll.
Juventus, Man United och Fiorentina känns som stabila vinnare idag.
I eftermiddag blir det middag hos "svärmor" och lite engelsk och Spansk fotboll på TVn ikväll.

Bjuder på en gammal klassisk räddning tills nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0