Seg Måndag idag!

Deperimearande Måndag idag.
Började med att jag försov mig efter att ha tittat på Superbowl fram till halv 5 inatt.
Hoppas ni såg matchen allihop, vilken avslutning.
När det återstord 35 sekunder vände Pitsburgh matchen med en touchdown och vann med 27-23 och är första laget i historien att vinna Superbowl 6 gånger.
Riktigt Imponerande


Sen kommer vi till det dåliga
Kollegorna på jobbet var grymt jobbiga, en fackrepressentant som under 2 timmar skar i mina öron när han på sin extremt dåliga "Svenska med brytning"  försökte förklara för mig och mina kollegor att vårt fack är fantastiskt.
Efter att ha varit med där i ett år och bara fått skit kastat på mig eller ignorans när jag väl har kontaktat dom fick han efter diverse utskällningar och påhopp lämna oss med svansen mellan benen, kul tyckte jag.

Idag var det iallafall deabline för Spelarköp i Europa och det lät ju jätteintressant med alla makalösa Rykten om att Arsenal skulle värva Arsjavin, Henrik Larsson skulle gå till Liverpool, Zlatan fanns det många bud på och en hel del andra smaskiga rykten.
Men vad hände?
Jo absolut ingenting! Asjavin flög till London för att sen inte skriva på och åka hem.
Henrik Larsson vet jag inte vad han planerar göra, men han får göra det i Sverige iallafall.
Zlatan, David Villa, Torres och alla andra tunga namn stannar där dom är.

O detta har man spenderat halva dagen framför datorn för?
Blåst på konfekten som dom säger!


Kommentarer
Postat av: htdg

Asjavin skrev visst pa for arsenal.

2009-02-04 @ 08:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0