Tv4 blåser oss på Allsvenskan 2009

40 betalfria matcher förra året verkar krympa ner till 10 detta året.
Någon mer än jag som känner mig blåst?
TV4 har köpt upp Canalplus och jag antar att det var fler än jag som såg det som positivt.
Inga fler bråk om TV-rättigheter och inga oklarheter om vem som visar vad osv.
Nu gör dem en kovändning och lägger nästan alla allsvenska matcher på Canalplus istället.
Ca 10 matcher på TV4, inga på TV4Sport.
Jag tycker att TV4´s upplägg är en knäpp på näsan för alla oss fotbollsälskare som inte sitter inne med Canalplus och säsongskortet.
Sen står de fast vid sitt beslut att SVT inte får visa bilder från Allsvenskan heller.
Sorgligt TV4, sorgligt!


Kommentarer
Postat av: Olle

Fan vad bra du är! Förutom stavfelet på "sorgligt" då. MEn man kan inte vara bäst på allt.. Het är du iaf ;)

2009-01-21 @ 15:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0