Vi får ta upp det här med Henke Larsson

Ok nu tar vi upp det här med Henrik Larsson.
Killen spelar fotboll, är jävligt bra på det, har vunnit Champions League och Spelat i några av världens Bästa klubblag.
Vad gör då killen? Först väljer han att "trappa ner" i HIF.
Visst det kan jag väl köpa att han gör, trött på att flytta runt, han har familj och hela det här.
Men vad gör han sen?
Jo han väljer att börja spela Innebandy!
Vad är då det värsta med att han börjar spela Innebandy?
Jo att han platsar, och än värre att han har gjort mål i FC Helsingborg (dock i tom kasse men ändå)
Jag undrar om Niklas Jihde åker ner till Helsingborg och sitter sargvakt som han har lovat.
Henke var "lovande" som ungdom i Innebandy men detta är ju bara sorgligt!
Hela innebandyn i Sverige är ett skämt när en av Sveriges största "fotbollspelare" platsar i den högsta Innebandyligan i Sverige.
Det nästvärsta är att Sverige tappar en av vår generations största fotbollsikoner för att han plötsligt vaknade en dag och en tanke slog honom "Ja jag ska nog börja spela Innebandy"
E det bara jag som tycker att detta borde va ett riktigt stort skämt istället för blodigt allvar?



Innebandy i framtiden?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha.. vad är fel på innebandy då?

2009-01-27 @ 12:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0