Undrar vad Ulf Dahlén rökte innan han valde?

Idag bestämdes det vilka som skall mötas i Kvartsfinalerna i Eliterien.
Som väntat för nästan alla började Färjestad att välja Brynäs och Linköping valde Skellefteå, men vad händer sen?
Jo Ulf Dahlen (Frölunda) går upp och väljer... LULEÅ!
Helt ofattbart för mig, Luleå borde vara det absolut sista laget man vill möta i en Kvartsfinal!

Jag hoppas ärligt talat att Ulf Dahlén och hans Frölunda åker ut emot Luleå för det borde vara tjänstefel att välja Luleå framför Timrå.

Eller det är bara jag som tycker det?
Vad tycker ni?
Om jag får gissa så Tror jag att Färjestad, Linköping, HV och Luleå går vidare.
Lite tro och lite hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0